Bir karar verdim, Trendyol’a giriyorum kızlar. Önce tabi şahıs şirketi açmak gerekiyor, muhasebeciye vermek için vergi dairesinden işe başlama belgesi aldım henüz. Takı satıcam. Bu işi yapanlar varsa sonraki adımları bana özet geçebilir mi lütfen, çok heyecanlıyım internetten baktım ama tabi bilmedigim süreç olduğu için kafam çok karışık ve çok heyecanlıyım. İki çocukla başarabilir miyim onu da bilmiyorum 🥲