Kızlar 37 günlük bebeğim var onu beslerken kabak çekirdeği yiyordum. Kırıntısı çok çok küçük iğne ucu deliği kadar burnuna kaçtı. Tam aspiratör ile çekecektim sanırım nefesiyle çekti içine 1 saat oldu belirti yok çok korkuyorum sizce bir şey olur mu ? Aşırı aşırı küçük parça yumuşak