KaynanaYiyen canım ben NUK kıllanıyorum hamileyken almıştık kızım 6 aylık olunca verdim pipetli ilk içmedi sonra alıştı o olmasa asla bardak dışı birşeyde su içemez philisp alıştırma bardağı ve biberonları da var onları da ağzına alınca pipetli sanıyor çekiyor biz çok memnunuz akıtma asla yapmıyor birde baya sağlam kızım haşatını çıkardı resmen geçen ebebekte indirimdeydi bir tane daha aldım ayran içirmek için