Esmaky Kizlar 3,4 gun once oglm dis xikardi arkasndan oksuruk geldi balgamli doktra gotrdm dun ventolin surup verdi bu surubu dha once kullnmstm gusel.birnsurup ama evde baska dogal yontem ne yapablrm acaba yavrm oksurdukce icim parcalaniyo 9 aylk oglm
Gkhnn71 Esmaky öksürüğe ayva iyi geliyor ayvayi bir kaç paracaya bölün birazda kekik atın kaynatin suyundan biraz icirin öksürüğü kesiyor
Fatma--- Biz de aynı durumdayız. Ventolin şurup iburamin zero ve dyladyn sprey verdi doktor. Burnu akmıyor ama geniz akıntısı varmış. öksürüyor da. Ben instagramda alkali mühendis diye bi kadının sayfasında okumuştum. Sarımsagı ezip bi iki saat zeytinyağında bekletin. Gece uyumadan önce ayaklarının altına sürün. Çorap giydirin. Sabah düzelir demişti. Bugün deneyeceğim. İnşallah işe yarar.
jap Bizimde öksürük balgam derdimix var iki haftayı geçti atamadı bi türlü. Sekrol vermişti dr 14 gün kullandım 3 gündür vermiyorum iyi mi yaptım kötümü yaptım keserek bilnşyorum ama balgam için çözümü olan varsa yazsın ya
Reyyan-Lara Sabahları aç karnına pekmezi ılıtıp içirin.Zeytinyağını sabah akşam ılıtıp sırtına göğsüne ve boğazlarına sürün başucuna sürekli soğan ve sarımsak asıyorum.Ihlamur veriyorum.
Zuleyha__19 Myagz ben manasına koyuyorum biraz ama tek vermem gerekiyor sanırım birde öyle deniyim hergün vermek lazım mı
Myagz Zuleyha__19 bebeğiniz ne kadarlık diye baktım da küçükse vermeyin diye dokuz aylık gayet iyi bence ayrı özellikle sabah açken yarım çay kaşığı verin faydasını görürsünüz