Merhaba anneler, oğlum 10,5 aylık.Kilosu boyu ideal.Belli bir süredir yemeğini yediği gibi kaka yapıyor bazı günler 4ü buluyor.Ben sindirimi iyi diye düşünmüştüm ama bi arkadaşım alerji olabilir dedi.Doktora götüreceğim ama size de bi sormak istedim.Böyle bi durum yaşayan var mı?