bsra16 23 aylık bende hala şarkılarla türkülerle uyutuyorum. Ama uyuyunca kapatıyorum. Bana kalsa gece de açık birakicaktim daha güzel uyuyordu küçükken eşim engel olmuştu böyle alışacak bak uyuyunca kapatalım demişti. Öyle ilerledi ama hala vazgecemedik sesle uyumaktan