y_enianneyim Bu ek gıdaya geçiş işi beni aşırı korkutuyor ne yapacağımı çok okudum araştırdım ama hala nasıl yapacağımı yapabilecek miyim ya yanlış yaparsam ya yapamazsam diye saçma bir duygu durumuna girdim lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız ☺️
Ballilokmam11 y_enianneyim ben herseyi 3 gün kuralı ile denedim bunu hem alerji var mı diye tespit amaçlı hemde sureci yavas yavas baslatirsam bağırsaklarını çok yormam en azından diye yaptim ve hiç kabız olmadı önce yogurt sonra sebze ve meyve sıralaması ile gittim en son yumurta sarisini denedim daha so ra ki bu 7.ayin ortalarini buldu nerdeyse(zaten ilk 1 yas hala ana besin anne sutu yada mama ) kahvaltı ve akşam yemeğine döndüm yemek istemezse ısrar etmedim ki tiksinmesin diye şimdi 9 aylik yemek görünce mama diye seviniyor kuşum
derya5810 y_enianneyim benden sana tavsiye hiç korkma ilk cocugumda aşırı korkuyordum hiç bsey veremedim boğazına kaçar boğulur diye şuan aşırı iştahsız bir çocuk 2. Çocuğun şuan 7 aylık Allah’a şükür yemesi gayet iyi herşeyi veriyorum damaklari çok kuvvetli bebeklerin gerçekten 2. Çocukta daha çok tecrübe sahibi oldum:)
y_enianneyim mihriban1 aynı bende öyleyim ne görürsem kaydediyorum ama bu başlangıç zor ve korkutucu geliyor bana
y_enianneyim Ballilokmam11 maşallah bende öyle yapmak istiyorum ama korkuyorum bu süreçte alerji oldu mu hiç
derya5810 y_enianneyim alllah korusun inşallah kacmaz .ben kaçacak gibi olunca hemen alıp sırtına fazla sert olmicak seklde vuruyorum