8 aylıkken bize de bir doktor yazdı eczacı da 2 yaş altı verilmiyor bunu kullanırsanız bağışıklığını düşürürsünüz hastanelerden çıkamazsınız dedi ve zaten çocuğumun çok ciddi bi durumu yoktu sadece burnu akıyo ve tıkalıydı kullanmadım. Sizinki daha da küçükmüş karar size kalmış durumu çok kötü değilse burnunu sık sık açmak bol bol emzirmek yeterli olur annesii