Çocuk doktorumuz d vitani pedia verdi ama bebeğim onu ne zaman içse kusuyor midesi hep ağzında 😢 mama öncesi verdim olmadı mamayla verdim olmadı mama sonrası verdim yine kustu. Bu bitek bizde mi oluyor sizlerde oldumu tecrübeli anneler bilgi verirseniz bu ilaçla ilgili sevinirim🙏💐