Papatya17 bende ek gıdaya geçtim geçeli mamayı bıraktı uykuda bile içmiyor sadece sabah ilk uyandığında içiyor azcık o kadar 10 aylık olduk 7. Ayında bıraktı sadece sabahları içer doktor da önemli olan kilosu dedi ek gıdayla devam edebilirsin dedi ama yemede içirmek istiyorum ya ama asla kabul etmiyor