Malum emekliyoruz ve tutunup kalkmaya başladık ama aşırı hareketli bir dk yanından ayrılsam ya düşüyor bı yerden yada bı şekilde başına bı iş getiriyor aşırı yordu son iki üç haftadır saniye durmuyor yerinde ve aşırı mızmız oturma odasındayz gündüzleri odada sehpa berjer orta sehpa ünite ne varsa kaldırdık TV duvara asılı zaten ona ulaşamaz bı koltuk kaldı ona da tutunup kalkıyor ve düşüyor onuda kaldıramam 😂 düşme yastigi kullanan varmi gördüm de kaba duruyor biraz bebek onunla rahat eder mi hareketi kısıtlar mi