humaasli Merhabalar benim kızım 2 aylık baya saçlı doğdu ve dökülmedi aksine uzuyor ama biraz biçimsiz ve şekil almıyor hemde çok terlemesine sebep oluyor önümüzde yaz kestirsem bir zararı olur mu ? Küçük aylarda kestiren var mı ??
seizetheday humaasli bi zararı yok ama ben olsam kestirmem oğlum da baya saçlıydı bende bağlatmıyor çok terliyor diye kestirdim ama pişman oldum çok tatlıydı öyle 8 9 aylıkken kestirdik biz baya bağlanıyordu