Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık oldu ama hala arabaya alışamadı çoğu bebek arabaya binince uyur bizimkisi çığlık kıyamet yakın mesafelere bile zor gidiyoruz ne pusette duruyor ne kucağımda nasıl alıştırabilirim? Daha öncesinde bebek arabasında da durmuyordu uyutup bebek arabasına öyle yatırıyorumdum son günlerde algısı ve dikkatini çeken seyler olduğu icin bebek arabasına alıştı artık rahat ettik ama bizim arabaya alışamadı acaba midesi mi bulanıyor ? Önerilerinizi bekliyorum 😊