Allah aşkına 3 ay 22 günlük bebeğim
2 gündür iyice huysuz ve her şey üst üstüne geliyor gece uykuları çok bölündü uyku gerilemesi mi dedim aç gibi de artık sütüm yokmuş gibi bi yandan dişleri iyice belirdi bol salya eli sürekli ağzında yani hangisi olduğunu anlasam bi yandan çözmeye çalışacağım da anlamıyorum ki ağlıcam gerçekten artık