Kızlar merhaba 2 ay 10 günlük bebeğim var gündüz uykusu yok diyebilirim. Genelde saatlerce uğrasıyorum kucakta yarım saat uyuyor sonra uyanıyor yada maksimum 1 saat. Sonra gece 12 de uyuyor. Bazen sabah 8den gece 12 ye kadar cebelleşiyoruz. Gazı yok karnı yok altı temiz ama uykusu oldugu zaman bile uykuya gecemiyor. 3. Aydan sonra danısmanlık almayı düşünüyorum. Cünkü cok yıprandın artık. Bebeğimde yıpranıyor böyle. Danısmanlık alıp memnun kalan, benimle benzer durumu yaşayan varsa paylaşabilir mi 🙏🏻🙏🏻