sadeturkkahvesi11 çok iyi anlıyorum saatlerce kucakta sallardık biz de. Sabah 8 leri 10 ları gördüğümüz olurdu. Koyardık yatağına uyudu diye 5 dk sonra uyanırdı. Gazlı da değildi uyku gözlerinden akardı ama uyumazdı. Uyumadıkça daha huzursuz oluyorlar, huzursuz oldukça uyuyamıyorlar dalamıyorlar, tam uyuyacak gibi oluyo bu sefer acıkıyor, gaz çıkar alt değiştir derken döngüden döngüye sabahlar oluyordu.. şimdi 4,5 aylık süper bir uyku düzeni olmasa da akşam 21:30 a çektik bir şekilde hala da düzenlemeye çalışıyoruz tabi 😊 hepsi bir süreç ama düzelecek merak etmeyin 🙏🏼☺️