aybarsmom34 teşekkür ederim sizede endişe edilcek bi durum değil benim bebeğimde besin alerjisi çıktı bu arada süt ve süt ürünleri yasak şu 2-3 gündür tuvaletini yapamama sorunu oldu yediklerimden sanırım yada büyüdükleri için bağırsakları mı gelişiyo bunlara yoruyorum sebebini, ıkınmaktan sanırım çatlama oldu böyle çizik gibi gördüm kantoron falan sürüyorum bide biogia kullanmaya başladım gaz damlasıyla beraber biogia bağırsak düzenleyici etkisini görücem diye düşünüyorum, bu arada sabah zeytinyağı vermiştim işe yaradı baya