kızlar aranızda bimde calisan varmı kuzenim arkadaşına cv gondermis ilk basra çalışırım dedim ama pek istemiyorum şuan çünkü cumartesi görüşmeye çağıracakmis 1 mayistaxa çalışacakmisin ayın 2 de de oğlumun sünneti var cumartesi sınavım.var pazartesi atışın var özel güvenlik kursuna yazılmıştım yani aslında kendi okuduğum bölümde biseyle yapmsj istiyorum ama öyle bir olanak yok.ilk iskurdan alınacakmis 3 aylık sonra kadro oluyormuş nasıl oluyor ne kadar maaş alıyorlar bana anlatılmısiniz.