Lalam Ay ne olur yardım edin ikinci dogumum ve kabız oldum kanamam oluyor ilk çocukta da olmuştu fissur oluştu bunda da oldu kesin çözümü varmi doktora randevu aldım ama 10 gün sonra maf oldum Bn bolca su içiyorum zeytinyağı içiyorum ama fayda etmiyor 😩
SerenGltkn Lalam bende de olmuştu. Günlerce büyük tuvaletimi yapamadım. Daha önce başka ameliyatlar sonrası da yaşamıştım. Sigara kullanıyorsanız nescafe ile sigara inanılmaz bağırsak çalıştırıyor ben 7.günün sonunda nescafe ile bir sigara yaktım daha ikinci nefesi çekemeden tuvalete koştum
annebalim_ Lalam ben o yüzden basur oldum kaç gün süründüm magnesie dıye bı ishal tozu verdı kesınlıkle bsy yapmıyor hemen al ıc uc dört gün sonra düzeliyor zaten
kubicim81 Bendede olmuştu. Duphalac surup verdiler kabız olmamam için. Genel cerrahide krem verdi fissür için. Ben kremler artı olarak sarı kantoron kullanmıştım. Allah yardımcın olsun