Merhaba sevgili anneler bebeğim 2 ay 22 günlük bir kaç kez çişinde kan gibi pembelik gördüm doktoruma yazdım hemen çok terliyor olabilir sıvı azlığı var idrarda ürat kristal var dedi önemli değilmiş sıvı alımını artırın anne bol su içsin sık sık besleyin dedi doktorumuz mama ve meme destekli gidiyor beslenmelerimiz ben zaten şu ile yaşayan biriyim neredeyse bugün tekrar oldu doktor tam sayım idrar testi istedi sabahtan yaptirmaya gidicez. Baya uzun yazdım kusuruma bakmayın anneler ama sizlerinde böyle bir tecrübesi oldumu diye sormak istedim.