Papatya-eylul88 Bebegim 6 aylık yüruteç almak istiyorum ama zararlı diyolar kararsız kalıyorum.sizler kullanıyormusunuz?kaçınci ayda kullanmaya başladınızz
Eylul301023 Papatya-eylul88 zararlı olduğu için kullanmıyorum 6 ayligiz biraz daha gecsin ilk adım arabası alicaz
neanladinyurdagull Papatya-eylul88 ilk çocuğum da kullanmıştım erkendende yürüdü hiç zorluk yaşamadık.2. çocuğum 5 buçuk aylık bi 6 buçuk aylık olsun onada alıp koyacağım oturmak yada yatmak istemiyor tek derdi dik durayim kucakta gezeyim
Tansukiz Papatya-eylul88 ben 8. Ayda kullandım öyle çok uzun süre değil de kısa kısa koydum boyunu iyi ayarlamak lazım parmak ucuna basmaması için bir sorun yaşamadık zaten 2 ay bile kullanmadık erken yürüdü kaldırdık
Snp57asel Papatya-eylul88 ben 7 aylıkken kullanmaya başladım şuan 9 ayligiz bi sıkıntı yok onunla bütün odaları dolaşıyor o mutlu oluyo o benim pesimdeyken bende işlerimi hallediyorum
v3ba Fikrimce sınır aşılmadığı taktirde kullanılabilir . 7. Ayda kullanmaya başladım şu an yakalamaca oynuyoruz ben yemek yaparken o evi gezip geliyor tüm odaları turluyor seviyor oğlum kar zarar ilişkisi iyi değerlendirilmeli tabi
Ayc4nn Papatya-eylul88 doktorum bu konuda çok uyardı beni o yüzden koymadım. yürüteç kullanıp çocuğun yürümesinde bozukluk olan bir arkadaşım vardı :( her bebekte sorun olucak diye bir şey yok dikkatli olmak lazım
Minik_annecik Papatya-eylul88 doktorlar pek ön etmiyorlar evet balerin yürüyüşü yapıyormuş ben almadım ama kullanan arkadaşlarım var mennunlardı