linacelya Arkadaşlar bebeğim 4 hafta 3 günluk ağlamaktan bı hal geldi. Gazimi var ne yapqcagimi bilemiyorum etkili gaz damlası kullanan varmı.
Malaga linacelya çok geçmiş olsun. Tüm gaz damlalarini denedim herkesin kahramanı farklı. Biogaia ve nurse harveys i birlikte kullanıyoruz çok şükür gaz diye bir şey kalmadı. Ama hiç gecmicek sanmıştım sizi çok iyi anlıyorum. Umarım fayda görürsünüz . Birde kiraz çekirdeği kemeri kullandik sürekli fırında ısıtıp karnına koyuyordum. Sizde deneyin isterseniz
metoliii Biz Bi süre nurse harveys kullandık azalmıştı baya sonra biogaia dedi Bi tanıdığımız gaz damlası değil ama probiyotik hala onu kullanıyorum çok faydasını gördüm gaz damlası işi deneme yanılma biraz malesef her bebekte farklı etki ediyormuş