Kizlar merhaba doğum yapalı 28 gün oldu bugün banyodan sonra dikiş yetim şişmiş baya kenarlardada hafif acı var gibi oturarak banyo yaptım banyo yaptıktan sonrada peceteyle ıslakligini aldım ama kurutma makinesi ile kurutmadim neden şişmiş olabilir enfeksiyon olabilirmi