AyseHafsa Arkadaşlar meraha ben 36 haftalık doğum yaptım bebegim göğsümü emmiyor aç kalip kilo kaybettiği için ve sariliginin gecmesi icin biberon kullaniyorum sağıp oyle veriyorum onu göğsüme nasil alıştırabilirim ?