Bir haftadır oğlum iyi hoştu artık eskiye göre daha iyidik.
Derken
Bir hafta öncesinde başladı
Böyle saat 5 gibi başlıyor huysuzlugu hep ağlamaklı ağlıyor hayır herşeye hayır diyor
mız mız sürekli
Örneğin ilk gün babam yanlışla arabasına değdi yönü değişti
Ona ağladı kızdı bağırdı küstü hiç huyu değildi küsmesi ilk defa küstü
Saatlerce ağladı inatla kaçtı başka yerlere o kadar Zor ikna ettik ki
Neyse bu böyle devam etti ufak tek bir hafta iadere ettim
Taki düne kadar arkadaşım dedi
Çocuklar bulmuşsun işten izinliyim vakit geçsin dedik benim oğlum 4 yaş 3 aylık arkadaşım oğlu
6 yas veya olacak tam hatırlamıyorum 🫤
Çok güzel oynarlardi bu zamana kadar
Dün benim oğlum yine bişeye sinir oldu
İşte sen benim arkadaşım değilsjn oynama benle konuşma
Arkadaşı başka kişilerle oynayınca ağlayıp gidiyor
Sakinlestiyorum sonra yine anlaşamadı
Bunda kızmaya başladı
Böyle inat bağrıma herşeye kızma küsme ve bir haftadur böyle üstüne basa basa diyorum
Asla böyle değildi asla napcam şaşırdım İnan ki geçer diyin Allah aşkına ben şimdi nasıl yol izleyim bana yardımcı olun ne olur dün kızdım parktan geldik haa birde bana diyor ki bana kız hadi ben ağlamam ki beni cezalandir hiç ağlamam ki ve böyle bişey hiç olmadı cezalandirma evet kızarim ama dozunda ve bana inanılmaz dikleniyor dakikalarca gözüm içine sert sert bakıyor ben tanıyamadım oğlumu çevresinde aile içinde asla böyle bir şey ne gördü ne işitti şaşırdık kaldık