17 aylık bir oğlum var arkadaşlar, 2 uyku yapıyorduk ama 2.uyku hep 6buck 7 gibi uyaniyrdu. Ve az uyuyor ilk uykusunu 12 1 arası yapiyordu. Sorum şu tek uykuya geçmek istediğini nasıl anlıyoruz. Çünkü tek uyku yaptırınca gündüz az uyuyor doğal oalrak gece uykusuna geç yatmış olduğu için çığlık çığlığa ağlıyor. Ne yapaacgimi şaşırdım. Emerek uyuyor bu arada. Tecrübeleeinizi yazar msiniz şuan da 1 buçuk saat memede kaldı yine çığlık cigliga