Mecbure12 Küçük bebişim 18 aylık, ilk kez geçirdi, üç gün şiddetli geçirdi. İkinci günde ilacı kestiğim için üçüncü gün tekrarladı. Sonrasında bıraktırmadan ilacı tamamladım. 1. Hafta sonunda huzursuzluk dahil tüm etkiler bitmişti. Kabak çekirdeği verdikten sonra oldu gibi hissettim onu kestim. Şuanlık problem yok gibi görünüyor.
Bi büyük kızım da 2 yaş dolaylarında oldu, önceden süt tükettiğinde reaksiyon almamıştık, bu sefer birkaç gün üstüste tüketince tüm vücudu kurdeşen döktü, ağırdı. İğne de vurulmadığı için biraz uzun sürdü iyileşmesi. Kremlerle şurupla 1 ayı bulmuştur. Zaman zaman cilt problemleri (egzama) yaşadığı için çok etkilenmedik.
En büyükleri oğlum malesef en şiddetli geçiren ama onunki anaflaksinin kıyısına döndü. İlk ve tecrübesizlik.. neyse ki ilaçla serımla vs ilk iki haftası şiddetli olmak üzere bir ayda toparladı. Onu da mürdüm eriği tetiklemişti.
Eğer sizin çocuğunuz alerjik biri değilse, hızlıca sönüp gider ilkte anlattığım gibi. Son iki anlattığım alerjik çocuklarım, onların tüm hastalıkları hep ağır geçti..