Arkadaşlar 3 aylık kızım var. Doğumdan beri sütüm geliyor ama yeterli besleyicilikte değil. İlk başta Aptamil mama almıştık sonra doktor önerisiyle sma optipro kullandık güzel kilo aldı fakat gaz ve kusma sorunu oldu her mama verişimden sonra gazını zor çıkarttı ve kusarak yaptı. Şimdi bayramda şehir dışına çıkınca ishal oldu ve mamayı pek içmek istemedi iştahsızdı. Etrafimdakiler de fark etti sürekli mamadan sonra kustuğunu sonra hipp mama aldım ne olacak bakalım diye. Bu arada doktora gittim ve ishali için probiyotik verdi sonucunda bu defa da kabız olduk . probiyotik kullanmayı bıraktım ama hala kabız sizce mama yüzünden mıdır? Hipp kullanıp bebesi kabız olan oldu mu aranizda ya da sma kullanip benim gibi kusma&gaz sorunu yaşayan var mı?