ballilokum3 Kızlar 2.5 yıl oldu hiç ağrım olmamıştı 1-2 gündür çok kötü sağ tarafım sızlıyor ve şişmiş ama üstüne oturunca üstüne yüklenince orda bişey batıyor neden böyle ya doktorluk bişeyi varmı acaba
Papatya-eylul88 ballilokum3 2 gundur aynı şeyi yaşiyorum sol tarafta haraket ettikce agriyor aciyor şortumun lastigi dokundu bugun sadece canim yandi bende korkuyorum
Naimeulger06 ballilokum3 iyilesmesi lazim aslinda dikislerin 1 senede toparliyor kendini aslinda enfeksiyon felan mi kaptiki acaba saglik ocagina bi gosterin isterseniz
ballilokum3 Papatya-eylul88 Allah Allah bu zamana kadar hiç ağrı sızı olmayıp şimdi olması korkuttu beni ve belli hareketlerde oluyor üşütmekten olsa hep olur diye düşünüyorum