3 ay önce doğum yaptım. 3 gün önce cerazetteye başladım, ilk hamileliğimde 10. Ayda regl görmüştüm bu hamileliğimde bugün regl oldum. Cerazette yüzünden olabilir mi? İlk hamileliğimde kullanmamıştım? sanki sütüm de azaldı regl olunca. Aşırı mide bulantısı kusma ve baş dönmesi yaşıyorum 2 gündür cerazette kullanıp bu yan etkileri gören var mı?