iki_prens_annesi_ ben gündüz mamasını sulandırıp verdim. Tadını beğenmediği için içmedi. Sadece gece uykusuna geçerken içiyordu. Şimdi şehir değiştirdik. Odası, uyuduğu yer değiştiği için uykuya dalmakta güçlük çekiyor ve gece uyanınca da mama içiyor 1 haftadır. Bildiğimiz gece beslenmesine geri döndük yani. 1 hafta 3 ölçek vereceğim şimdi, 1 hafta sonra 2 ölçeğe düşüreceğim, 1 hafta da 2 ölçek verip daha sonra yine 3 ölçek suya 1 ölçekten daha az mama koyup vereceğim ki tadını beğenmeyip içmiyor öyle yapınca.
Önce azaltmamın sebebi şehir değişikliğinden yaşadığı stresi bir fe mamasını bir anda keserek arttırmak istemeyişimden. Evde olsam direk sulandıradabilirdim, bilmiyorum 🤷🏻♀️