Arkadaşlar kızım 4,5 aylık anne sütü ve mama veriyorum doğduğundan beri. Birkaç gündür kakasında kırmızı kırmızı ip gibi şeyler görüyorum neden oluyor acaba sağlık ocağının verdiği kan damlasını da kullanıyorum ondan mı oluyor acaba endişelendim biraz