Kizim 1 yaş 3 aylik. 1 yaşindan yürümeye başladı. Şimdilerde bazen düşe düşe yürüyor yani koşunca falan işte. Bazen dikkat ediyorum parmak ucunda yürüyor bazen yok. Bazen sanki bir ayakta içe basma oluyor tam anlayamiyorum. Ne zamandan tam dikkat etmem gerekiyor ice basma olup olmadigina ve parmak ucu yurumeye. Yani bunlari bazen yapiyor. Bende hala yeni yeni ogreniyor diye normal diye dusunuyordum. Normalmi arkadaslar?