fatmayigit_02 tabi ki zordu çok zordu. Ama çok şükür benim ilk haftalar hariç kanamam hiç olmadı. 35. Haftada doğum yaptım süreç beni çok korkuttu mesaneye kadar gelmişti çünkü. Hatta bağırsagıma da yapışmış olabilir dendi. Şehir şehir gezdim doktor için en sonunda engin hocayı buldum. En büyük şansım. 2 tane bu alanda uzmanlaşmış doktor bana kesinlikle rahöimi alırız mesanenlnde bir kısmını alırız dediler. Ama çok şükür hiç birine gerek kalmadı