Arkadaşlar bebeğim 8 aylık normalde her gün taze taze yediriyorum ama bazen o kadar yoğun oluyorum ki yetiştiremiyorum küçük mama kavanozları aldım onların içine ek gıda tariflerinden mamalar hazırlayıp dolaba koysam ertesi gün ara öğün olarak falan yedirsem olur mu siz nasıl yapıyorsunuz?