mihrosum Arkadaşlar kızım birkaç gündür yediğinin hepsini çıkarır oldu.Sabah saatlerı genelde sütümde oluyor içiyor ardan 3dkyada 10dk sonra hepsini çıkarıyor😢 gazını mutlaka emdıkten sonra cıkarıyor ve reflu yatagında yan yatırıyorum daha ne yapayım.Her ogunde yapmasada genel olarak neredeyse yapıyor bir kaç öğün dısında pat cıkarıyor.Kızım bır aylık bu arada
Adarenn mihrosum 3 buçuk ayligiz hala arada yapıyor ağız dolusu cikariyor bende yedirdikten sonra pusete koyuyorm onda daha dik durduğu için kusmuyor fazla
mihrosum Adarenn ayakta gezıyorumm canım sırf kusmasın dıye ;( bazen kucagımdayken gazınıncıkarırken kusuyor bazen tam yatırdıgımda,velhasıl aralıksız kusar oldu eskıden bole degıldı yavrum annemde bebektır bu kusar dıyor kafayı yıcem
mihrosum Adarenn ayakta gezıyorumm canım sırf kusmasın dıye ;( bazen kucagımdayken gazınıncıkarırken kusuyor bazen tam yatırdıgımda,velhasıl aralıksız kusar oldu eskıden bole degıldı yavrum annemde bebektır bu kusar dıyor kafayı yıcem
kiliclar [bilinmeyen] emziren anneler için bebelac thickenar var canım ablam kullandı yiğenimde anne sütüne katılan kıvam arrtırıcı bir ürün kaşıkla veriyorsun kusmayı engelliyor eczanelerde bulunuyor bir dene derim.
Kybele Rota, adeno virüsü olabilir, kaka tahlilinde çıkar. Tuhaf ama bizde ishal hiç olmadı ama sürekli kusuyordu. Doktora gidince anlaşıldı işte biz de kendimizi kandırıyorduk emdiğinin fazlasını kusuyor diye.
Adarenn mihrosum günde kaç kere üst değiştirdiğimi artık sayamaz oldum çok sinir bozucu oldu artık hem yediğini çıkarıyor mide boş kalıyor hemde kıyafet yetişmiyor
Oykuu_bebekk Benim kızımda 2 haftadır öyledi acaip kusuyordu hep 90 cc veriyordum 3 saatte bir az vermeye başladım 60 cc vermeye başlayalı kusmamaya başladı sizde az az sık sık beslemeye çalışın biz öyle düzene girdik çok şükür 4 aylığız 🙏
Adarenn Oykuu_bebekk kaç saatte bir kaç CC veriyorsunuz bizde 3 buçuk aylgiz 2 saatte bir 75 CC veriyorum az gibi geliyor bana
Oykuu_bebekk Adarenn gayet iyi veriyorsunuz bende 2 yada 2.5 saatte bir 60 cc bazen 75 cc veriyorum tabi kendimde emziriyorum ama benim sütüm çok az olduğu için ardından mama veriyorum
E3107 Bebelac ar canımm benim bebegim ilk aylar kilo çok az aldı hep kusardi reflü çıktı Bebelac Ar kusan bebekelr için normal.mamalrdan kıvamı biraz daha katıdır onu kusmuyor birde doktor tavsiyesi ile gaviscon kullanıyoruz ama kesinlikle ar mama tavsiye ederim dene canım
mihrosum E3107 reflu oldugu nasıl anlasıldı canım ? Bıde baska belırtısı neydı kusma dısında bende bakayım
Miray08 Benim bebeğimde 17 günlük kusuyo hergün ishalide var buradaki doktor kusma için reflü dedi reflü yatağında yatıyo kan ve idrar tahlilinde birkaç değeri yüksek salı günü iyi bir doktora götürücez bende kafayı yemek üzereyim meme almıyor sürekli sağıyorum ruh gibi dolanıyorum inşallah iyi sonuçlar alırız