nidan34 bankaya gittim ben ne yapmam gerektiğini ögrenmek icin ordan söylediler vergi dairesine gidip blokeyi kaldırmanız gerek diye o da parayı ödeyerek oluyormuş elimde öyle toplu para olmadığı icin gidemedim taksitlendirme şeklinde oluyorsa o şekilde yaparım artık çalışmıyorum da ben calısmadan ödeme de bu devirde çok sıkıntı