Merhaba anneler kızım 2 yaşında ve mama kullanıyordum bu yaşına kadar şimdi mamayı bıraktık süte geçtik günde 2 defa veriyorum sabah bir de gece uyumadan yaklaşık bir haftadır kullanıyoruz ama kızımda kabızlık yaptı yarım yağlı süt almama rağmen sizce ne yapmalıyım sizin bir öneriniz var mı çocuk devam sütü mü almalıyım