cilginanneogul Kızlar meraba 4 aylık bebeğim var ilk 3 ay çok güzel kilo aldı ama bu ay sadece 200 gr almış çok canım sıkıldı sağıncada sütüm az geliyor ve göğüslerim boş gibi yani çok yumuşak nasıl sütümü artırabilirm bu arada sürekli emziriyorum anlamadım gitti
hepayni13 Hurma,kuru yemiş yiyebilirsin,bestlak damla kullanabilirsin,bol bol su,süt arttiriici caylardan kullanabilirsin aklıma gelen bunlar
hepayni13 Yukarıda yazdıklarım olmuyorsa demek ki vücudun bu kadar süt üretiyor .Oğlum yaşına girecek benimde sütüm azaldı ve ekstra mamaya başladım Bi çok şeyi denedim olmayınca olmuyor nasibi o kadardır:)
dygklsrky Ayda bebeklerin diş dünyaya ilgisi arttığı için emerken çevrelerinde daha çok ilgilenirler bu nedenle sık sık memeyi bırakıp etraflarına bakarlar. Bebeğiniz de bu şekilde davranıyor ve siz de doyduğunu düşünüyorsanız memedeki süt bitmiyor demektir. Malum vücutta bebeğin ihtiyacı kadar süt ürettiğinden, süt miktarı azalmış olabilir. Siz sağım yapmaya ve sık sık emzirmeye devam edin bence. Bende aynı dönemden geçtim. Sonraki aylarda sorun çözülüyor ve emme isteği artıyor. Fakat emmek istemiyor diyerek bırakırsanız maalesef süt miktarı cidden azalıyor ve sonraki aylar çocuğun ihtiyacı karşılanmadığı için formül mama ihtiyaç oluyor artık