Melikee000 Bir yaş bebeğinizin boyu ve kilosu nedir 13aylik bebeğimin boyu 69cm kilosu 8320 doktor endokrinoloji ve gastroenteroloji bölümüne gönderdi boyu çok az özellikle diye eşimde amann diyor bişey olmaz diyor gelişim geriliği mi oluyor bu
Milkmama Melikee000 bebeğiniz kız mı erkek mi ? Benim 14 aylık kız bebeğimin boy 75 kilo 9,5 Doktor yönlendirdiyse mutlaka gidin içiniz rahat etsin
hunilimomm Melikee000 kızım 70 cm 8 kiloydu endokrinoloji uzmanına da gorunduk iyi dedi minyon olucak dedi bize de
ayseee_ Melikee000 boy genetik oluyor genellikle,siz yada eşiniz yada aileler kısa ise kısa olur zaten ve aşırı kısa da değil yani,bir yaş kızım 74 cm 7.300 kilo
Melikee000 Milkmama kız bebeğim emeklemeye falanda 11aylikken başladı doktor özel mamadan verdi öyle hareketlendi
canparelerim Melikee000 evet az uzamış doğum boyuna göre. Doktorunuzun yönlendirdiği yere götürün gösterin muhakkak. İnşallah kötü bişey çıkmaz. Genetikte olabiliyor, siz ve eşiniz kısa boyluysanız size çekmişte olabilir.
Milkmama Melikee000 yani doktorunuz bir şeyden şüphelenip yönlendirmiş belli ki ama onlarda yanılabiliyor siz götürün içiniz rahat etsin inşallah bişeyi çıkmaz 🙏
Melikee000 ayseee_ ben ve babasida minyon bende dedim doktora ikimizde minyonuz diyede 75cm olması lazım 75in yakınında bile değil 3yasina kadar genetik faktör etkilemiyor dedi de bilemiyorum ya
ayseee_ Melikee000 o zman genetik canım sorun etme,evet kızımın kilosu hep çok az ama sağlıklı ya o yeter
dilaraguler Melikee000 13 aylık kızımin boyu 80 cm kilosu 11 Ama başka çocuklarla kıyasladigimız sürece üzülürüz her çocuğun gelişimi kendine özeldir 🙏🏻
gunesinannesi21 Melikee000 endokrinde tiroid değerlerine baktırın geçiştirmeyin bence çünkü tiroidden dolayı kilo alamayanlar var benim kuzenimin bebesi öyleydi 3 yaşına kadar ilaç kullandı inşallah bir sıkıntı yoktur ama yine de üstünde dursanız bir şey kaybetmezsiniz