19 aylık kızım var. Arkadaşımın kızıda 1 hafta büyük. Bugün birlikteydik. Kızım oyuncak paylaşmak istemedi, kendi oynamak istedi. Sürekli herhangi bir oyuncak paylaşamadılar. Arkadaşım kızının normalde başkasına oyuncak verdiğini onlarla oynadığını söyledi. Bu kişiler dede, nene, amca, dayı vs. Kızım paylaşmadığı için onunda öyle yaptığını savundu. Bu aylarda normal değil mi paylaşmaması?