GameProMom Arkadaşlar uyku salıncağı kullanan memnun kalan yada kalmayanlar var mı , bebeğin uyumasında çok etkili diye okudum sipariş vericem ama kararaız kaldım
Ebruk42 GameProMom ben de 3 4 aylikken hep hamakta uyuttum besigine pek koyamadim sallanan besik degildi. Uyudugu yerde kalmasi daha mantikli geldi
Derinmila Ben e bebekten hamak aldım ahşap olanı 300 lira felan ve çok seviyor rahat uyuyor tavsiye ederim
GameProMom Derinmila ya benimki hiç istemesemde sallanmaya alıştı , işe başlıycam bebeğe de annem bakıcak , sürekli ayağında sallayabilecek kadar dinç değil , hamak alsam rahat eder mi diye düşünüyorum