Bizde 13 buçuk aylığız göbek,kulak,ağız,diş,çorap bunları gösteriyor. Bay bay,alkış,gel gel hareketleri yapıyor. Kediye de köpeğede hav hav der☺️ kuzuya ineğe mee der☺️anne,baba,dede,nene,ananne,aba,bebe,meme,mammam,çiş,cıs hareketi yapar parmağını sallayarak,suya buuu der,ce ee yapmayı çok seviyoruz,cicik der severek,arabasını görünce dit dit der,ses kesildiği zaman veya birşey gidince dittiii der,anneyi öp sarıl derim gelip sarılır. Ana kucağında sallayarak uyuyoruz gidip onu kendisi boşken sallar ee eee der. Bunu annene götür dediklerinde gelip götürür. Şu an böyleyiz🌸ama ek Gıda sorunumuz var sert şeyleri çiğneyemiyor sadece yumuşak şeyleri yiyor. Bende fazla kafama takıyorum bu aralar.