Gul-42 bozulduğu için yaptırmadım zaten hiç normal doğum yapmadım cinsel hayatımı daha da güzelleştirmek için yaptım
Aycaall
MizginLeyla
Bende genişlik durumu çok hafifti hiç normal doğum yapmadım. İç dikişlerimde hiç ağrı acı hissetmedim ama dış dudaklarda maalesef yanma ağrı oluyor oturmak ilk iki ,üç gün sıkıntılıydı birde ben dikişlerim açılmasın diye ayrıyeten fazladan dikkat ettim 10 gün annem yanımdaydı o yüzden çok zorlanmadım ama eğer tek başınıza olursanız maalesef çocukla zor olur ben 1 yıl önce ikisini 15 bin TLye yaptırdım İstanbulda ama doktor hastane adı paylaşmıyorum çünkü doktorumdan memnun kalmadım doktorum vajina genişliği iyi diyerek sadece bir milim gibi bir şey daraltma yaptı benim isteğimi göz önünde bulundurmadı o yüzden çok farklılık olmadı ama dış görüntü olarak çok memnun kaldım Barbie vajina olarak geçiyor nette araştırırsınız