Bebeğim hem anne sütü hem mama besleniyor başta normal aptamil verdim çok ağır geldi hazmetmesi çok zor oldu sonra doktor önerisi ile prosyneo geçtik rahat ettik 10 gündür kullanıyorum henüz çok memnunuz kilo aldırması da gayet iyi hazırlarken çalkalamazsanız gaz yapmaz diye düşünüyorum çalkalayınca hemen köpüklenen bir yapısı var