Afrika’dan gelen toz yüzünden herkeste varmış bu 😅
Afrika meselesine pek inanmasam da genel olarak yaygınmış belirtileri.
Şiddetli baş ağrısı,halsizlik,şiddetli baş dönmesi var bende de.
Kan tahlili verdim ama sonuç göstermedim henüz.
Yaşayan var mı acaba ya?