Yagmur358 benim gebeliğim riskli bi gebelikti Samsun’da buldum iki kere gittim ikinci gidişim hocanın biraz paraya bakmasıydı
Riske atılmıyor böyle şeyler tabi yani herşeyi bakıyo bebekte ayrıntılı ben detaylı da gitti 22 haftada 28 de bi daha çağırdı hiçbir sorun çıkmadı şükür şimdi bebeğim 1.5 aylık.