balmom59 bnm oglumn göbegı 20 gün sonra düştü onu sıkıntı yapmayın ve göbegıne dokunmayın siz bana doktor bir sprey vermiştı onu sıkıyırdm sürekli. Bnde duş aldırmıştm yaz cocukları olunca mecbur yıkıyosn ondan sorun olmaz sadece islandıgı için daha gec düşer siz banyodan sonra kurulayın o bölgeyı . Ayrıca bu dönmde cok emmesi normal hepimiz öyleydk bn 1,5 saat hiç yerımden kalkmayıp emzirdıgımı bılıyorum uyumuyorsa gazı olabılır bi yerı agrıyo olabılır . Yada yaramzlıgından uyumuyordur ☺️ Sen derin bir nefes al pozitif düşün cok zorlu bir dönem ama emin ol gecicek