Kızlar merhaba, ben geçen hafta sağlık ocağında kan verdim ldl kolesterolüm yüksek çıktı. Bugün dahileyeye gittim ve ilaç başlayalım dedi, aynı sonuçlarımı kuzenim dahiliye doktoru ona attım, kuzenimde ilaç kesinlikle başlama, 3 ay diyet yap eğer düşmezse ilaca başla dedi.kan verene kadar sağlıksız besleniyordum. Ne yapayım bilmiyorum. Böyle olup ilaç başlayan oldumu, yada diyetle düştümü. Başına gelen varsa cevaplayabilir mi?