esraelaars Kızlar haziranda işe başlayacağım oğlum 6 aylıkken.Bakıcı araştırıyorum sabah 08.00 akşam 17.00 arası kendi evimde sadece bebeğimin bakımını yapacak ev işi vs istemiyorum ne vermeliyim makulu nedir sizler bu şartlarda ne ödüyorsunuz fikir edinmek istiyorum istanbul için
fyz81 esraelaars arkadasım artvınde 8.30 5.30 arası 8 bıne bakıyor sadece bebegıe annesının evınde dedıgınz gıbı
balsurat_ esraelaars Ben çok aradm bulamadım,buldugumada ya guvenemedm ya da para yettiremedm son çare işi birakmaktiki her işte bı hayr varmış abim işsiz yengemde ben bakarım dedi 4000 e anlaştık ama kendi evinde bakıyor…piyasa 7000 olmalı am
esraelaars durukusmom biraz fazla geldi açıkcası bana ha çocuk bakımı tabiki herkese güvenilmez gönül isterki daha fazla verelim ama bende devletin bir memuruyum ☺️
balsurat_ Ben çok aradm bulamadım,buldugumada ya guvenemedm ya da para yettiremedm son çare işi birakmaktiki her işte bı hayr varmış abim işsiz yengemde ben bakarım dedi 4000 e anlaştık ama kendi evinde bakıyor…piyasa 7000 olmalı ama
durukusmom esraelaars yani inanın yorumları okuyunca ben şaşırdım çünkü istanbulda piyasa epey yüksek aslında. Eş dost olunca kısa süreli bakım tabi uygun olabilir ama biraz kalifiye biri olunca fiyatlar bu civardaydı açıkçası. Ben özel şirkette yöneticiyim eşim ticaretle uğraşıyor çok maddi yönüne bakmadık o yüzden. Umarım güvenebileceğiniz birini daha makul fiyatlara bulursunuz
balsurat_ esraelaars valla iyi evet ama yanı sıra çok yardım ediyorum okuldan oğlunu alırım diğer oğluna her ay bebek bezi alırım ay icindede arada para veriyorum yanısıra bayramlarda ayakkabıları fln açıkçası verdiğim sadece 4000 deil tabi milyonlar versem yinede bebişim emin ellerde diye helali hoş olsun.
lidokain durukusmom ben bakaym mi hemşireyim + çocuk gelişimde okudum. Özelde bu maaşı alamıyorum. Lütfen bakicinz olayım :))
durukusmom lidokain valla ben bu rakama bile zor buldum burada yazılanları okuyunca bi şaşırdım açıkçası :) bizim bakıcımız da çocuk gelişimci yatılı kalıyor bizde, ben araştırdığımda fiyatlar hep bu banttaydı
Esraemir34 esraelaars yani ev işi dediğim şöyle sil süpürme ve ütüsünü yapıyor yani günlük işlerini yapıyor evet